2010. november 22., hétfő

wooow....

Hűha....Ismét itt vagyok... Hát, mit is mondjak, elég rég óta nem írtam már...közel 1,5 éve... De most ez olyan dolog, amit meg kell írnom....

Nagyon furcsa érzéseim vannak... Valami nincs rendjén... És ez a "furcsa" ez nem a jó értelemben furcsa...

Megváltozott bennem valami.... Ezt lehet, hogy jobb, ha nem tudom meg...

Vasárnap (2010. nov. 21.) reggel mentem pakolni egyik haverhoz, de késett kb. fél órát... ha nem egyet. És, hogy az időt eltöltsem, addig beültem a Horváth-ba. Ott találkoztam egyik kedves jó barátommal, Lacival, aki egy hatalmas bölcsességet mondott nekem. Bár akkor, vasárnap kora reggel még nem fogtam fel, de mára már eljutott az agyamig.
Megpróbálom pontosan idézni a szavait...

"Petyám, most jól figyelj rám! Ez egy megszívlelendő jótanács... Reggel, mikor felkelsz, és belenézel a tükörbe... Most figyelj: SOHA! Soha ne másoknak akarj megfelelni, tetszeni...! Ha belenézel, és megfelelsz a saját elvárásaidnak, akkor senki másra ne hallgass... Persze, le is kell tudni baszni magad, hogy 'Te barom, tegnap megint jól bebasztál!', de ezt neked kell megtenni, és nem másnak. Viszont, ha nem a saját elképzeléseid szerint élsz, akkor sürgősen változtass rajta..."

Rájöttem, Lacibácsi...:)
Igazad volt.

Nincsenek megjegyzések: